یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 250700
۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۹

معاون آموزش حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از تاسیس مدرسه علمیه ویژه پذیرفته شدگان از مقطع سیکل در شهر جدید سهند خبر داد.

حجت الاسلام مشهوری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به توافق مرکز مدیریت حوزه و شورای اسلامی شهر سهند اظهار داشت: طی جلسه ای مشترک با اعضای شورای اسلامی این شهر که در چند روز گذشته انجام پذیرفت، پیشنهاد احداث ساختمان جدید حوزه علمیه در این شهر توسط مرکز مدیریت حوزه استان مطرح شد که با توجه و استقبال اعضا و رئیس شورا سرکار خانم یوسفی قرار گرفت و شورای اسلامی شهر سهند نیز با اختصاص زمینی در این شهر برای احداث مدرسه علمیه موافقت کرد.

وی همچنین افزود: در این جلسه مقرر شد تا زمان احداث ساختمان اصلی، طلاب پذیرفته شده از مهرماه سالجاری دروس خود را زیر نظر حوزه علمیه ولیعصر(عج) در ساختمانی که توسط شورای اسلامی شهردر اختیار حوزه قرار خواهد گرفت، شروع کنند.

حجت الاسلام مشهوری در ادامه از همکاری مرکز مدیریت حوزه استان و شورای شهر سهند در تجهیز این مدرسه خبر داد و اضافه کرد: تاسیس مدرسه علمیه در شهر جدید سهند که نیاز مبرمی به مراکز آموزشی و فرهنگی دارد، در جهت دهی بافت فرهنگی این شهر موثرخواهند بود.

 وی همچنین در خاتمه تاسیس مدرسه علمیه را موجب رشد و شکوفایی شهر جدید سهند در زمینه های فرهنگی و علمی دانست که با تربیت طلاب فاضل این مهم امکان پذیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha