یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

مسئول امور مساجد معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم از شرکت یک هزار و 250 نفر از خانواده‌ها و فرزندان طلاب در دوره تابستانی آموزش قرآن و حدیث خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام رضوی، شب گذشته در آیین اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن و حدیث تابستانی حوزه علمیه استان قم که در شبستان نجمه خاتون آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: تابستان امسال، یک هزار و 250 نفر در دوره‌ آموزشی قرآن و حدیث حوزه علمیه استان قم شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در پنج نقطه قم، اظهار ادامه داد: این دوره تابستانی، در کانون‌های قرآن و عترت حوزه علمیه قم در 5 نقطه از شهر شامل شهرک پردیسان، شهرک مهدیه، شهرک صادقیه، مدرسه علمیه فیضیه و مدرسه علمیه معصومیه، برگزار گردید.

مسئول امور مساجد معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم اضافه کرد: این دوره شامل حفظ، روخوانی، روان‌خوانی،‌ مسابقات قرآنی و اردوهای زیارتی و سیاحتی بود که تلاش شد این آموزه‌ها به صورت کاربردی به مخاطبان ارائه شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات در برگزاری این دوره، افزود:‌ خوشبختانه با همت مسئولان برگزاری این دوره، علی رغم کمبود امکانات، شاهد دستاوردهای زیادی هستیم.

حجت الاسلام رضوی درباره برنامه‌های مدرسه علمیه فیضیه گفت: دوره مطالعاتی قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه در مدرسه علمیه فیضیه ارائه شد و در مدرسه علمیه معصومیه نیز دوره مطالعاتی اصول کافی برگزار شد که با استقبال گسترده‌ای همراه بود.

313/ 15

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha