یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
4

این اسقف ها که کلید باز کردن درب های آسمان را دریافت کرده اند در حال بستن آنها و باز کردن درب های جهنم هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از واتیکان اینسایدر، "مون سینیور برنارد فلای" رهبر گروه اخوت کشیشی سن پیو دهم  در رابطه با اجلاس اخیر اسقف ها درباره خانواده و برخی تصمیم های نابجا در خصوص نرمش در برابر همجنس گرایان و بی توجهی به کانون خانواده گفت: کلیسا در وضعیت مصیبت باری بسر می برد.

وی ادامه داد: از قبل تصمیم گرفته شده، واضح است که می خواهند کسانی را که در گناه زنا بسر می برند تبرئه کنند، که کاری بسیار زشت است. اخلاق مرتبط به دستورات خدا است وقتی خواسته شود اخلاق را تغییر داد دستورات خدا نیز تغییر می کند. قطعا باید در مورد کمک کردن به این افراد اندیشید دربی که در حال باز شدن است دربی به جهنم است.

برنارد فلای ادامه داد:  این اسقف ها که کلید باز کردن درب های آسمان را دریافت کرده اند در حال بستن آنها و باز کردن درب های جهنم هستند. این غیر قابل تصور است باید فریاد کشید. آنچه اجلاس بعدی اسقف ها در مورد خانواده تصمیم می گیرد غیر قابل پیش بینی نیست.

وی همچنین در اعتراض به تکریم اخیر پل ششم افزود: همه کسانی را که موافق با شورای واتیکان دوم باشند تقدیس می کنند! این جا هم، تکریم و تقدیس  به ابتذال کشیده شده، دین را به مسخره کشیدند. در حالی که یک قدیس باید به خاطر فضائلش بدرخشد. وضعیت کلیسا مصیبت بار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha