جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 339594
۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
عنایت‌الله اکبری امام جمعه قیر

امام جمعه قير‌وكارزين با اشاره به اقدامات فرهنگی در اين شهرستان، گفت: بيش از پانزده مسجد در مناطق روستايي شهرستان بنا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام عنايت‌الله اكبري، امام جمعه شهرستان قيروكارزين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در فارس، در تشريح فعاليتهاي خود در دوره هفت ساله فعاليت خود به عنوان امام جمعه، از فعال سازي سازمان تبليغات در اين شهرستان، تاسيس مدرسه علميه امام صادق(ع) و بناي پانزده مسجد در روستاهاي محروم اين شهرستان خبر داد.

امام جمعه قير وكارزين، فعاليت‌هاي فرهنگي و حركت به سمت بستر سازي براي رفع اين مشكلات را از مهمترين رسالت‌هاي ائمه جمعه برشمرد و تصريح كرد: امام جمعه بايد با تلاش در جهت بصيرت افزايي به شهروندان راهي براي برون رفت از اين آسيب‌ها فراهم كند.

وي مهمترين مسائل شهرستان را ابتلا به اعتياد و افزايش ميزان طلاق دانست و ادامه داد: من به عنوان امام جمعه شهرستان با استفاده از گفتمان ديني، برگزاري نمايش و همايشهاي متعدد با حضور كارشناسان وبراي خانواده‌ها و جوانان در معرض خطر، سعي كرده‌ام به بسترسازي در بين اقشار جوان و در پي آن به حل اين مسائل كمك كنم.

حجت‌الاسلام اكبري، تلاش انفرادي براي حل معضلات را مفید ندانست و گفت: در اين راه تعامل نهادها و ارگانها مختلف از قبيل آموزش‌وپرورش،  سپاه و... ضروري است.

وي گفت: تنها راه ارتباط با جوانان و نزديك شدن به آنان ارتباط موثر است و من اين وظيفه را با شركت در اردوهاي جوانان، حضور در ورزشگاهها و... سعي در جذب جوانان به نمازجمعه كرده ام که اين فعاليتها از تاثير نسبي خوبی برخوردار بوده است.

پايان پيام/34/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha