یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محاکمه

دادستانی اداری مصر از دادگاه عالی انضباطی تقاضای تشکیل جلسه فوری برای بررسی پرونده اتهامات وکیل وزارت آموزش این کشور به اسلام و پیامبر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از رسانه های مصری، یک وکیل وزارت آموزش مصر به اتهام توهین به اسلام و بی احترامی به پیامبر(ص) محاکمه می شود.

روزنامه مصری الشعب در این باره نوشت: متهم کار خود را بعنوان معلم و مربی آغاز کرد و به تدریج مراحل شغلی خود را طی کرد تا به منصب وکیل وزارت آموزش رسید و بالاخره پرده از چهره کریه خود برداشت و با وجود تصدی این منصب بالا باز هم از اهانت به ادیان و بی احترامی به پیامبر حیا نکرد.

گزارش دادگاه حاکی از آن است که این متهم که پیش از این مدیر یک مدرسه بوده و اکنون نیز وکیل بلندپایه وزارتخانه در یکی از ادارات آموزشی است رفتاری نامتناسب با حرفه خود پیشه کرده و اقدامات خلاف قانون از او صادر شده به گونه ای که به اسلام و پیامبر توهین کرده و در مورد پیامبر اسلام از الفاظ ناشایست و اهانت آمیز استفاده کرده است.

دادستانی اداری در این زمینه از دادگاه عالی انضباطی تقاضای تشکیل جلسه فوری برای بررسی این پرونده و اشد مجازات برای این متهم نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha