یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
l

حوزه/ مدیر طرح و برنامه مدرسه علمیه جانبازان از تالیف 150 عنوان کتاب100 پایان نامه سطح 3 حوزه و 50 پایان نامه در سطح 4 و فارغ تحصیلی 500جانبازدر سطوح مختلف از این مدرسه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام محمد اسماعیل عبد اللهی، در بازدید آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علیمه از مدرسه جانبازان به ارئه گزارشی از فعالیت های این مدرسه پرداخت و گفت: این مدرسه علمیه ازابتداء تشکیل تا کنون دارای 500  طلبه در سطوح مختلف بوده است  و 270 نفر در حال حاضر  در این مدرسه مشغول فراگیری علوم حوزی هستند.

وی با بیان این که از میان این تعداد، 30  نفر  قطع عضو ، 10نفر ویلچری و 30 نفر روشن دل  و تعدادی هم  جانبازان اعصاب وروان می باشند، اظهارداشت: تعداد 500  نفر از این مدرسه علمیه در طی 2  سال  درپایه 10 یعنی اتمام کفایتین و مکاسب  فارغ التحصیل شده اند.

حجت الاسلام عبد اللهی بابیان این که تدریس دراین مدرسه علمیه، بر اساس پژوهش محور است، ابراز داشت: بیش از 150 عنوان کتاب به وسیله 50 نفر از طلاب شورای پژوهشی این مدرسه که درامر پژوهش فعالیت می کنند به نگارش  وچاپ در آمده  است و این نشانگر همت و ارده طلاب جانباز است .

مدیر طرح و برنامه مدرسه علمیه جانبازن با اشاره به اینکه تا کنون 100 پایان نامه سطح 3 حوزه و  50 پایان نامه در سطح 4 به نگارش در آمده و دفاع شده است ، خاطر نشان ساخت: از این تعداد 15 پایان نامه در زمینه های مختلف به چاپ رسیده که این هم از دیگرافتخارت ایثارگران در عرصه علمی است.  

حجت الاسلام  عبد اللهی گفت: روش تدریس حل مسئله به مسئله ، برگزاری کارگاهای دروس عالی از جمله کارهای نوع وتازه ای بود که در این مدرسه علمیه به اجرا در آمده و نتایج بسیاری خوبی در امر نگارش مقالات و پایان نامه ها به همراه داشته است.

مدیر طرح و برنامه مدرسه علمیه جانبازن از چاپ اولین مجله علمی _ پژوهشی در این مدرسه خبر داد و اظهاراشت: 20  عنوان پروژه پژوهشی بسیار خوب و در موضوعات و مسائل جاری نظام وکشور و کاملا دانش بنیان  در غالب کمیته  از سوی  طلاب به مرحله اجراء ونگارش در آمده است.

ویدر پایان خواستار تأسیس  و راه اندازی مرکز مجازی علوم اسلامی ویژه جانبازان برای تبلیغ در فضای مجازی برای ترویج معارف اسلامی شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha