یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 341834
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
بوستان کتاب

حوزه/ بوستان کتاب، امسال با بیش از 1100 عنوان کتاب، در نمایشگاه تخصصی حوزه شرکت می­کند.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از بوستان کتاب، کارشناس مسئول نمایندگی­ها و نمایشگاه­های بوستان کتاب، گفت: « این نمایشگاه  از 11 تا 20 دی ماه، در مجتمع ناشران قم و با حضور ناشران حوزه دینی برگزار می­گردد .

 حسن سادین در خصوص ارزیابی از نمایشگاه تخصصی حوزه امسال، افزود: « با توجه به وقفه­ای که سال گذشته در برگزاری این نمایشگاه پیش آمد، پیش­بینی می­شود که امسال، این نمایشگاه با استقبال گسترده­ای مواجه گردد».

    وی درباره ساعات بازدید این نمایشگاه تصریح کرد: «نمایشگاه تخصصی حوزه، صبح­ها از ساعت 9 تا 12 و عصر­ها از ساعت 15 تا 20، آماده خدمت­رسانی به بازدید­کنندگان محترم می­باشد.»  

    سادین همچنین از تخفیف ویژه این نمایشگاه خبر داد و گفت: « بوستان کتاب کلیه آثار خود را با 20% تخفیف ارایه خواهد کرد و با توجه به تخفیف ناشران و عرضه بن کتاب و کارت­های خرید کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علاقه­مندان می­توانند آثار مورد نیاز خود را با 40% تخفیف خریداری نمایند».

     وی ضمن مفید شمردن چنین نمایشگاه­هایی در سطح استان، وجود این نمایشگاه ها را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه برشمرد و افزود: « با توجه به سرانه کم مطالعه در ایران، شایسته است اقشار مختلف جامعه اعم از طلبه، دانشجو، کارمند و ... به همراه خانواده­های محترمشان از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده، با تهیه آثار خوب، فرهنگ کتاب­خوانی را در بین خانواده و فرزندان خود گسترش دهند».

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha