دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حسن شحاته

حوزه/ دادگاه در جلسه روز دوشنبه خود به نمایش برخی فیلم ها پرداخت که درگیری میان برخی متهمان و اهالی را نشان می داد که به شهادت شیخ حسن شحاته منجر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دادگاه جنایی الجیزه مصر که ماه اکتبر در پادگان امنیتی مرکزی برگزار شده بود، محاکمه 31 نفر از متهمان به قتل شیخ حسن شحاته از رهبران و علمای شیعه مصر و سه نفر از شیعیان را برای تحقیق درباره شهود پرونده تا تاریخ 27 ژانویه(7 بهمن) به تاخیر انداخت و متهمان نیز همچنان در حبس به سر می برند.

این تصمیم به ریاست معتز خفاجی قاضی پرونده و سامح سلیمان و محمد عمار مشاوران پرونده و با حضور محمد السیسی وکیل مدعی العموم اتخاذ شد.

دادگاه در جلسه روز دوشنبه خود به نمایش برخی فیلم ها پرداخت که درگیری میان برخی متهمان و اهالی را نشان می داد که به کشته شدن شیخ حسن شحاته منجر شد و شاهدان نیز علیه متهمانی که در این فیلم ها دیده می شدند شهادت دادند.

این افراد متهم هستند به تجمع به قصد قتل عمد و اصرار بر این کار و قتل حسن محمد شحاته از رهبران و علمای مذهب شیعه در مصر و سه نفر از فرزندان و همراهان وی. این افراد ابتدا با سلاح سرد و چوب و کوکتل مولوتف در مکان حاضر شده و شیخ شحاته و همراهان او را محاصره می کنند و آنها را وادار به خروج می کنند و سپس به آنها حمله می کنند و با وارد کردن ضربات متعدد آنها را مجروح می کنند که منجر به کشته شدن آنها می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha