سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
89

حوزه/ در چهارمین نشست کارگروه برگزاری یکصدمین کنگره جهاد عشایر، بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی اثرگذار برای تقابل با جنگ نرم دشمن تأکید شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، در نشست این کارگروه که شب گذشته در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، آیت الله موسوی جزایری، عبدالحسین مقتدایی، استاندارخوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و دیگر مسؤولان استانی حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری در سخنانی شهدای جهاد عشایر را افتخاری برای خوزستان خواند و اظهار داشت: برگزاری این کنگره افتخاری بزرگ برای خوزستان است تا دیگران بدانند چنین شخصیت های ارزشمند و مجاهدی برای لبیک به حکم ولایتی مرجع آن زمان، یعنی مرحوم آیت الله سید محمدکاظم یزدی، در این استان وجود داشته اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه برگزاری این کنگره را اقدامی مناسب در راستای تقابل همه جانبه با خط تهاجمات دشمن عنوان کرد و گفت: امروز خطی از تهاجمات دشمن در سطح گسترده ای علیه خوزستان شکل گرفته که برگزاری کنگره جهاد عشایر و بازتاب بین المللی آن از سوی رسانه های جریان انقلاب اسلامی، می تواند عاملی بازدارنده در برابر توطئه های دشمن باشد.

استاندار خوزستان، برگزاری کنگره جهاد عشایر را وظیفه ای ملی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم تا احیاگر ویژگی، زیبایی و رشادت های مردمی باشیم که با جان و دل برای دفاع از وطن و اطاعت از ولایت فقیه جهاد کردند، که این مهم سبب بیمه کردن جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز می شود.
سردار شاهوارپور نیز در این نشست به بیان فعالیت های انجام شده پرداخت و افزود: این کنگره که روزهای 11 و 12 اسفند ماه برگزار می شود، تأثیر خوبی در جامعه خواهد داشت.

برپایه این گزارش، در آخرین بخش از برنامه هایاین نشست، مسئولان هرکمیته به بیان فعالیت های مرتبط با خود پرداخته و در پایان بر ضرورت اجرای فعالیت های فرهنگی همچون کنگره جهاد عشایر، برای تقابل با خط فکری دشمن تأکید شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha