یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
14

حوزه/ عربستان همچنان به حمایت از کودتا علیه انقلاب های مردمی دموکراتیک می پردازد تا تاج و تخت وهابی خود را از فروپاشی حفظ کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه دخالت های نظام عربستان را در امور ملت یمن محکوم کردند و آن را تجاوز آشکار به اراده ملت یمن دانستند؛ چرا که عربستان همچنان به حمایت از کودتا علیه انقلاب های مردمی دموکراتیک می پردازد تا تاج و تخت وهابی خود را از فروپاشی حفظ کند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانه خود گفته است: بیانیه شورای همکاری خلیج فارس به دستور نظام عربستان که از سازمان امنیت خواسته تصمیمات بین المللی درباره استفاده از زور علیه یمن اتخاذ کند، نشان دهنده تکبر عربستان است و با این اقدام ترس و واهمه خود را از جنبش ملت های منطقه نشان داده است.

این ائتلاف، دوگانگی آشکار سیاست های عربستان را تقبیح کرده و تاکید نموده است: در زمانی که قدرت در یمن، با توافق تمام گروه های مردمی به روش مسالمت آمیز منتقل شده، مقامات عربستان به فکر سرکوب ملت یمن افتاده اند و با استبداد در مورد آنها تصمیم می گیرند و با مشارکت ملت های حاشیه خلیج فارس در اداره امور اقتصادی و سیاسی خود مخالفت می کنند و کار آنها به جایی رسید که در سال 2011 نیروهای «درع الجزیره» را برای سرکوب انقلاب 14 فوریه به بحرین اعزام کردند در حالی مردم این کشور فقط خواستار مشارکت در تعیین سرنوشت خویس هستند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، همبستگی کامل خود را با ملت یمن و انقلاب مسالمت آمیز آنها اعلام کرده و اظهار اطمینان کرده، ملت یمن از این مرحله دشوار به سوی حاکمیت مردمی و آزادی عبور کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha