شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام قرائتی

حوزه/ امروز همه باید نسبت همه احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که گوشزدکردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و رو حانیون نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری  استان لرستان، با تاکید براینکه امروز باید به جایگاه نماز توجه ویژه ای شود، اظهارداشت: هرچند توجه به نماز در جامعه بهتر شده است ولی  هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: در قرآن کریم به افرادی که دارای پست و مقام هستند، سفارش ویژه ای شده و یکی از این سفارشات توجه به اقامه نماز است .

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطر نشان کرد : امروز باید ساخت مسجد در شهرک های تازه تاسیس کشور مورد توجه قرارگرفته و حتی  از سایر امکان چون ادارات هم زیباتر و شکیل تر  ساخته شوند .

وی  با طرح سئوال که آیا وقت آن نرسیده است که از خودمان بپرسیم چه کارهایی را برای وضعیت نماز در بین اقشار مختلف جامعه انجام داده ایم؟، گفت: مبلغان مطرح و سرشناس باید در مسیر تبلیغ دین در بین نوجوانان و جوانان حضور فعال یابند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به وظایف ادارت و نهادها تصریح کرد: ادارات مختلف باید، در زمینه ترویج نماز تلاش کنند و به هر نوجوان دختر و پسر کتابچه آموزش  نماز ارائه دهند .

وی، با اشاره به اینکه امروز باید به مسئله نماز فرزندانمان توجه کنیم، گفت: نماز سیر تکامل انسانهاست، چراکه تمام کمالات در آن جای می گیرد و پدران و مادران باید بهترین الگو برای اقامه نماز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خاطرنشان ساخت: همه باید نسبت به احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که  گوشزدکردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و رو حانیون نیست .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha