شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ضیافت الهی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرخ ضیافت الهی با همکاری ۳۰۰ مبلغ از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان، در نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از برنامه های محوری اوقاف و امور خیریه اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است،گفت: در این طرح که حضور مبلغان از ویژگی های اصلی اجرای آن است برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برای مردم مومن و روزه دار اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مبلغ ۵۰ نفر در امامزاده های شاخص استان این طرح را اجرا می کنند افزود:۲۵۰مبلغ نیز در روستاها و شهرهای استان در مساجد خانه های عالم و اماکن تبلیغی طرح ضیافت الهی را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار داشت: مبلغان در ماه مبارک رمضان علاوه بر ایراد سخنرانی به بیان احکام و تفسیر قرآن و همچنین سیره و روش امامان معصوم علیهم السلام نیز می پردازند

حجت الاسلام عباس زاده، همچنین با اشاره به اینکه برنامه های ویژه شب قدر، شب شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) نیز در طرح ضیافت الهی اجرا می شود، بیان داشت: در این ماه علاوه بر استفاده  از ظرفیت قاریان لرستانی و اجرای برنامه های جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن از وجود قاری برجسته مصری نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور بهره برداری ازظرفیت های معنوی در ماه مبارک رمضان برای برگزاری مطلوب برنامه های معنوی برای عموم مردم برنامه ریزی و تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha