جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 355575
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
همایش آیت الله بهبهانی در کربلا

حوزه/ از مهمترین امتیازات همایش آیت الله بهبهانی، حضور قابل توجهی از علما و فضلای حوزه های علمیه قم و نجف است به طوری که شاید تا کنون همایشی با این سطح از حضور علمای حوزه قم در کربلا برگزار نشده باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همایش بین المللی آیت الله بهبهانی صبح امروز در کربلای معلا آغاز به کار کرد؛ این همایش از سوی آستان مقدس حسینی و دارالتراث نجف اشرف برگزار می شود اما از مهمترین امتیازات آن، حضور قابل توجهی از علما و فضلای حوزه های علمیه قم و نجف است به طوری که شاید تا کنون همایشی با این سطح از حضور علمای حوزه قم در کربلا برگزار نشده باشد.

بنابر گزارش های رسیده از کربلا، از جمله میهمانان شرکت کننده در این همایش که از حوزه علمیه قم به کربلا رفته اند می توان به حضرات آیات و حجج اسلام آقایان سید محمدجواد علوی بروجردی، سید هاشم حسینی بوشهری، سید احمد اشکوری، میرسید محمد یثربی، سید محمدرضا جلالی، علی عماد، محمدکاظم رحمان ستایش، رضا اسلامی، رسول جعفریان، محمود ملکدار، جواد رفیعی، سیف الله صرامی و... اشاره کرد.

از تهران نیز چهره هایی چون آقایان میرسلیم و احمد مسجد جامعی به این جمع پیوسته و در همایش بین المللی آیت الله بهبهانی در کربلا حضور یافته اند.

این همایش عصر فردا به کار خود پایان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha