پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: مطرح شدن مسئله هسته ای ایران و مذاکرات از ناحیه دشمنان دلیل بر ناکامی آنها می باشد و هرگز به دوستان ما تبدیل نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله طباطبایی، ظهر امروز در هم اندیشی طلاب بسیجی و روحانیون به بررسی نظام و دیدگاه های امام و رهبری در خصوص مسائل سیاسی به ویژه نحوه برخورد با استکبار جهانی از نظر قرآن پرداخت.

وی، با بیان اینکه همه دیدگاه های امام و رهبری در خصوص مبارزه با استکبار برگرفته از آیات قرآن است، تصریح کرد: استفاده از سخنان رهبری و اهتمام جدی برای عملیاتی کردن آن امری قرآنی است.

امام جمعه اصفهان گفت: در آیات متعددی از قرآن تاکید شده که دشمنان هرگز صلح و سازش نداشته و نمی شود با آنها سر سازش داشت، آنها می خواهند ما دست از اسلام برداریم و این همان چیزی است که همواره مورد تاکید امام و رهبر معظم انقلاب بوده و ما را به برخورد هوشمندانه با آنها نصیحت نموده اند.

وی یادآور شد: در آیاتی از سوره آل عمران این خصیصه و نحوه برخور با مستکبران مشخص شده، آنجا که می فرماید اگر کوچکترین خیری به شما برسد، از آن ناراحت می شوند و در مقابل اگر شری دامنگیر شما شود بسیار خرسند و خوشحال.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان داشت: هر انسان عاقلی به خوبی می فهمد دشمنی استکبار هیچ وقت به دوستی تبدیل نخواهد شد و این برای کسی که اعتقاد داشته، آن را بفهمد قابل تشخیص است .

امام جمعه اصفهان، با اشاره به ضرورت ایستادگی در مقابل کفار گفت: کفار دو قسم اند عده ای با ما سرجنگ دارند که از آنها به محارب تعبیر می شود و باید با آنان جنگید اما آنان که با ما در ستیز نیستند باید با عدالت رفتار نمود

آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: مطرح شدن مسئله هسته ای ایران و مذاکرات از ناحیه دشمنان دلیل بر ناکامی آنها و گرفتار شدن در این باتلاق هستند، بنابراین تا زمانی که به بن بست نرسند و گرفتار نشوند با ما سر سازش نخواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha