یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به بی کفایتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج، گفت: دولت های اسلامی باید با همکاری و برنامه ریزی دقیق، برگزاری مراسم حج را به کشوری که لیاقت دارد، بسپارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله نورمفیدی، امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان گلستان، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم سعودی، گفت: خانواده های درگذشتگان حادثه منا بدانند که سعادت بزرگی نصیب آنها شد که در سرزمین خداوند در حال به جا آوردن اعمال حج جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه افزود: در سرزمین خداوند همه افراد باهم برابر و برادرند و نباید این اعمال جنایتکارانه علیه آنان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ماه ذی الحجه از ماه های حرام است، اما امروز شاهد آن هستیم که رژیم سعودی با وقاحت تمام در روز عید قربان دست به این عمل جنایتکارانه می زند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به بی کفایتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج، خاطر نشان کرد: دولت های اسلامی منطقه باید با همکاری و یک برنامه ریزی دقیق مراسم حج را به کشوری که لیاقت برگزاری این آن را دارد بسپارند تا دیگر شاهد رخداد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان نیز دراین مراسم گفت: رژیم آل سعود چهره واقعی خود را نشان داد و مطمئنا این اعمال کثیف آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان گلستان امروز دور هم گرد آمدند تا انزجار خود را از رژیم فاسق آل سعود نشان دهند.

برپایه این گزارش، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون استان گلستان، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، مدیر حوزه علمیه استان، طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه استان، و با قرائت پیام های رهبر معظم انقلاب و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

طلاب و روحانیون با تجمع در محوطه مدرسه، با مشت های گره کرده، شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha