یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بازدید مدیر و معاونین حوزه یزد از پروژه توسعه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ابرکوه

حوزه/ امام جمعه شهرستان ابرکوه از افتتاح پروژه توسعه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، در بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه استان یزد از پروژه توسعه مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ابرکوه، از افتتاح این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: فضای حوزه علمیه، فضای معنوی خاصی است باید در این محیط طلاب مهذب و عالم تربیت شوند.

امام جمعه شهرستان ابرکوه افزود: باید برنامه ها به گونه ای باشد که شخصیت دینی طلاب و التزام عملی آنان به قیود اخلاقی و علمی، در سال های اول و دوم شکل گیرد و این امر، برنامه ریزی دقیق و حساب شده را می طلبد.

وی تصریح کرد: طلبه نمی تواند خود را در عرصه های مذهبی و دینی با دیگران مقایسه کند،  بلکه باید جلوتر باشد، چرا که وظیفه او رساندن افراد به سعادت و کمال است.

*مرکز مشاوره حوزه علمیه یزد راه اندازی می شود

حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد نیز نسبت به رسیدگی به وضعیت علمی و آموزشی حوزه علمیه شهرستان ابرکوه قول مساعد داد و گفت: فراگیری مباحث قرآنی و برگزاری دوره های حفظ، سیر مطالعاتی اندیشه اهل بیت(ع)، آموزش حدیث و همچنین موضوعات اعتقادی و بررسی شبهات باید از مهمترین اولویت های مدارس علمیه شهرستان ها باشد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: راه اندازی مرکز مشاوره برای طلاب در سطح استان از دیگر برنامه های حوزه علمیه استان می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha