جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه/ امام جمعه آبیک گفت: احیا ء و توسعه مدارس علمیه یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جای شکرگزاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک، به نقش اثر گذار حوزه علمیه خواهران در کشور اشاره و اظهارکرد: حوزه خواهران به‌عنوان یک مرکز دینی و فرهنگی معتبر، جایگاه خاصی درحوزه فرهنگ دینی دارد و می تواند در آموزش مسائل تربیتی و خانواده در جامعه نقش مهمی ایفا نماید.

امام جمعه شهرستان آبیک به ارتقا حوزه های علمیه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی احیا ء و توسعه مدارس علمیه بود که خوشبختانه در استان قزوین که برخی از مدارس مخروبه شده بود، احیا و امروز میزبان علاقه مندان علوم دینی قرارگرفته  که جای شکرگزاری است.

 وی بر ضرورت بهره گیری ازفرصت ها تاکید کرد و گفت:  تمام اعمال ما زیر نظر خداوند، رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) است و باید فرصت ها را مغتنم شمرده و برای شبهاتی که دشمنان علیه اعتقادات ما برنامه ریزی می کنند بتوانیم به خوبی مدافع و پاسخگو باشیم.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: خواهران و مبلغین حوزوی باید با توجه به رسالت خطیرشان، با ترویج  معارف اسلامی نقش خود را به نحو مطلوب ایفا نمایند.

وی خاطرنشان کرد:  طلاب بايد قدر فرصت نورانی حضور در حوزه را بدانند و از لحظه لحظه فرصت های  آن نهايت بهره را ببرند و بدانند تحصیل در امور دینی  کارآسانی نيست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha