یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری اجلاس بیست و چهارم نماز، در بهمن ماه امسال به میزبانی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، منصور سرگزی، امروز در نشست مبلغان و کارکنان زندان های استان لرستان از اعزام ۱۰ نوبت اعزام مبلغ و کارشناس نماز به زندان های این استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: با تدابیر لازم هم اکنون برنامه های مطلوبی برای ارتقا فرهنگ نماز و سلامت معنوی مددجویان زندان ها توسط ستاد اقامه نماز و با همکاری روحانیون صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که ستاد اقامه نماز استان لرستان در اجرای برنامه های محوله از ستادهای موفق در کشور است، افزود: میدواریم با همکاری مستمر متولیان اداره زندان ها و مشارکت مبلغان، بتوانیم سلامت روحی و روانی مددجویان را ارتقا و بازگشت دوباره انها به ندامتگاه ها را به حداقل برسانیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که طرح ملی نماز در بین مددجویان زندان ها در سال  از مهمترین برنامه های اجرایی این ستاد است، خاطرنشانکرد: بزودی طرح تجهیز کتابخانه های زندان های کشور و استان را نیز اجرایی خواهیم کرد و در این سفر نیز برای تجهیز کتابخانه زندان مرکزی خرم آباد هم ۱۰۰ عنوان کتاب در نظر گرفته شده است.

منصور سرگزی با اشاره به این که اجلاس های استانی نماز با محوریت شناسایی و تجلیل از فعالان نماز تا ۱۰ روز آینده در استان ها اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بهمن ماه به میزبانی قزوین برگزار می شود و در آن از دستگاه های برتر در امر ترویج فرهنگ نماز تجلیل به عمل می آید.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری، از اجلاس سیزدهم نماز ارزیابی برنامه های دستگاه ها در حوزه نماز را به ستاد اقامه نماز محول نمودند و از همان سا لهای اول سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی، با درخشش در اجرای برنامه های این ستاد، توانست به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha