یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تقی زاده آذر شرقی

حوزه/ وجود شخصیت های بصیری مانند آیت الله قاضی طباطبایی مانع نفوذ دشمن در بدنه انقلاب شد، چرا که امام(ره) دارای یارانی بصیر و فداکار بود.

حجت الاسلام حسین تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ابراز داشت: شهید قاضی شخصیت کم نظیری بود که با جان و دل در ره پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از امام خیمنی(ره) مجاهدت می کردند.

وی، افزود: شهید قاضی شخصیتی خسته ناپذیر بود که هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب خدمات بسیار ارزنده ای به اسلام کرد و بالاخره جانش را فدای انقلاب اسلامی ایران نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: وجود چنین اشخاص بصیری در زمان امام (ره) مانع نفوذ دشمن در بدنه انقلاب می شد، چرا که امام(ره) دارای یارانی بصیر و فداکار همچون شهید قاضی طباطبایی بودند.

وی با بیان اینکه شهید قاضی در ایام انقلاب معروف به خمینی آذربایجان بود، گفت: ایشان باید در ولایتمداری، ساده زیستی، مردمی بودن و حمایت از آرمان های اسلام و انقلاب الگویی برای تمام طلاب و روحانیون باشد.

حجت الاسلام تقی زاده، با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله شهید قاضی طباطبایی، گفت: ایشان علاوه از دارا بودن عظمت علمی، دارای روح بلندی بودند که سرشار از معنویت و عرفان بود، در لحظه های سرنوشت ساز حضور یافته و ایفای نقش می کرد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات و مراسمات معرفی علما و اشخاص تاثیرگذار آذربایجان در حمایت و دفاع از اسلام و انقلاب، گفت: جوانان ایرانی باید با چنین شخصیت‌هایی بزرگی آشنا شده و راه و رسمشان را ادامه دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خاتمه، تاکید کرد: جوانان عزیز باید بدانند که برای پیروزی انقلاب اسلامی چه زحمت هایی کشیده شده و چه کسانی با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرده اند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha