جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
نقد حکم

حوزه/ به همت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره نخستین کرسی نظریه پردازی با عنوان"نقد حکم پذیری وجود" در قم برگزار می شود.

به گزارش گزارش خبرگزای«حوزه» نخستین کرسی نظریه پردازی سال 94 گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی و با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

در این نشست علمی که با عنوان" نقد حکم پذیری وجود" برگزار می شود حجج اسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، حسن معلمی و دکتر علی شیروانی به عنوان داور حضور خواهند داشت. نقادی این کرسی علمی نیز بر عهده حجج اسلام و المسلمین آقایان عسکری سلیمانی و دکتر امینی نژاد است. دبیرعلمی این نشست نیز مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن غفاری خواهد بود.

لازم به ذکر است این کرسی، دوشنبه شب 18 آبان ماه 94 از ساعت 18 تا 21 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این کرسی بلامانع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha