دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 363208
۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
اسماعیل قبادی - کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: پوتین در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایران را کشوری قدرتمند خواند، این عظمت و بزرگی در پرتو وجود ولایت فقیه که ادامه ولایت ائمه(ص) می باشد، به ارمغان آمده است.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب، گفت: در طول سال های اخیر چنین دیدار عزتمندانه ای میان ایران اسلامی و کشور روسیه وجود نداشته و این دیدار اقتدار ایران را به جهانیان اثبات کرد و همگی مرهون مدیریت و مجاهدت حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به سابقه جنگ های میان ایران و روسیه، تصریح کرد: روسیه هموراه نسبت به ایران از قدرت و اقتدار بیشتری برخوردار بوده است، اما امروزه با وجود رهبر معظم انقلاب، ایران را تکیه گاهی برای خود می بیند.

وی در ادامه افزود: پوتین در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایران را به عنوان کشوری قدرتمند خواند، این عظمت و بزرگی در پرتو وجود ولایت فقیه که همان ولایت ائمه(ص) است برای ایران به ارمغان آمده است.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به این که روسیه ایران را قابل اعتماد، تکیه گاه و هم پیمان استراتژیک خود می داند، ادامه داد: مردم ایران باید شکرگزار رهبر دلسوز و حکیم خود باشند، رهبری که پیامبر گونه انقلاب اسلامی را هدایت می کند و ما را از خطرات دشمنان برحذر می دارد، 

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز کرد: قدرت های جهانی باید تعاملات، دیدگاه و ملاحظاتشان را نسبت به ایران اسلامی تغییر دهند و همانند دیدی که روسیه به ایران دارد، به ایران اسلامی بنگرند، در غیراین صورت از قافله عقب خواهند ماند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان اسلام این مهم را به خوبی دریافت کرده اند که ایران اسلامی کشوری قدرتمند و با اقتدار است و با وجود رهبری دلسوز و مردمی ولایتمدار نمی توانند ایران را تحت سلطه خود درآورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha