سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی - ۴

حوزه/ باید از ارتش های رسانه ای در راستای مقابله با هجمه های دنیای استکبار که امروز ذهن فرزندان ما را خراب کرده ا ند، استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، عدنان زین، عصر امروز در کمیسیون "علمای مقاومت" کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در هتل استقلال تهران گفت: از بزرگترین منکراتی که در جامعه اسلامی وجود دارد، می توان از ظلم و تجاوز نام برد.

وی افزود: به همین دلیل باید این منکر را از طریق مقاومت تغییر دهیم، زیرا مقاومت بدون هیچ تردیدی از شریف ترین امور است و هر کسی با هر ابزاری که در دست دارد، باید مقاومت را به جریان بیاندازد.

این عالم لبنانی ادامه داد: دشمنان ما حاملان تفکر ظلم هستند و به همین خاطر سعی می کنند که تفکرات انحرافی را در بین مسلمانان به جریان بیاندازند.

وی بیان کرد: باید تفکر مقاومت در بین مردم ایجاد شود تا در مقابل خط انحرافی دنیای استکبار بجنگند و اجازه ندهند نفوذ دشمنان توسعه یابد، چرا که این مسئله می تواند لایه های مختلف جهان اسلام را به هم بریزد.

زین اظهارکرد: سخن گفتن از گذشته برای پیدا کردن مقصر نیست، بلکه به این دلیل است که از گذشته درس بگیریم و در مقابل فتنه هایی که در آینده ایجاد می شود مبارزه کنیم.

وی افزود: همیشه منتظر هستیم که فرزندان ما به جوانی برسند و سپس آنها را موعظه کنیم و در بسیاری از موارد به موفقیت نمی رسیم، زیرا آنها از کودکی ذهن درستی را پیدا نکرده اند و در جوانی این فکر شکل گرفته است و دیگر شاید نتوان کاری برای آنها کرد.

این عالم لبنانی تصریح کرد: باید ازارتش های رسانه ای در راستای مقابله با هجمه های دنیای استکبار که امروز ذهن فرزندان ما را خراب کرده ا ند، استفاده کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha