دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که حضرت آیت الله خامنه ای، در میان علمای جهان اسلام خیر الموجودین و بهترین هستند، گفت: همه اعضای خبرگان وجود رهبری را نعمت بزرگی برای کشور می دانند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با بیان این که ملت ایران در 9 دی سال 88 بساط فتنه و فتنه گر را از کشور جمع کردند، اظهار داشت: پیروزی بزرگ ایران در سال 88 یقینا به برکت الطاف خفیه الهی و عنایات آقا امام حسین(ع) بود که توانست اینگونه ملت را یکپارچه به خیابان ها بکشند و یکصدا فریاد «لبیک یا حسین» و «مرگ بر فتنه گر» سر دهند.

امام جمعه اهواز، فتنه گران را تفاله های رژیم صهیونیستی خواند و تصریح کرد: مردم ایران خوب می دانند که چگونه با فتنه گران برخورد کنند و اگر در انتخابات پیش روی بخواهند اقدامی انجام دهند، یقینا طرف حسابشان با مردم خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه «برخی ها در محافل و مجالس مسأله شورایی کردن رهبری را مطرح می کنند!»، گفت: نمی دانم چرا عده ای از این کارها و حرف ها می زنند! این سخن های نادرست باعث رنجش ملت شریف ایران می شود و خوششان نمی آید! پیشنهاد می کنم مسائل داخلی مجلس خبرگان را به اعضای آن بسپارند و مجلس خوب می داند چگونه مطابق وظایفش عمل کند.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که حضرت آیت الله خامنه ای، در میان علمای جهان اسلام خیر الموجودین و بهترین هستند، اذعان داشت: همه اعضای خبرگان وجود ایشان را نعمت بزرگی می دانیم و از خداوند منان آرزوی طول عمر با برکت ایشان را مسألت داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان با بیان این که فتنه گران در 9 دی درس عبرت گرفتند، تأکید کرد: ملت ایران، تحت هیچ شرایطی رهبر خود را تنها نمی گذارند و این مهم را در طول دوران های پس از انقلاب به منصه ظهور رسانده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha