شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ دشمن تکفیری در این مدت اخیر متحمل شکست های پیاپی در سوریه و عراق شده و ان شاء الله در یمن نیز نتیجه ای مشابه رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید شمس الدین شرف الدین رئیس انجمن علمای یمن و جمعی از رؤسای مجالس مختلف یمن ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ابراز امیدواری کردند که سفر این هیئت علمایی به ایران برای ملت و برادران یمنی مثمر ثمر واقع گردد.

ایشان افزودند: از سوی دیگر معظم له با اشاره به تجاوز ظالمانه آل سعود به مردم بی گناه یمن خاطر نشان کردند: ما برای شما شبانه روز دعا می کنیم که بر دشمنان پیروز شوید و مطمئن باشید که پایداری شما نتیجه ای جز پیروزی نخواهد داشت و دشمن تکفیری در این مدت اخیر متحمل شکست های پیاپی در سوریه و عراق شده و ان شاء الله در یمن نیز نتیجه ای مشابه رقم خواهد خورد.

این مرجع تقلید  با تاکید بر این که پیروزی مؤمنان سنتی الهی است، و نتیجه مقاومت مردمی یمن در مقابل حملات متجازوان سعودی پیروزی خواهد بود، اظهار داشتند: دنیا می داند که مردم یمن مظلوم واقع شده اند و آل سعود به این ملت بی گناه ظلم می کند، اما دلارهای نفتی، حاکمان سیاسی و سازمان های بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری کنگره دوم "مقابله با خطر جریان های افراطی و تکفیری" ابراز امیدواری کردند که برنامه های کنگره به جنایات و و تجاوزهای آل سعود در یمن نیز بپردازد و شاهد حضور فعال علمای یمن در این کنگره باشیم.

معظم له در پایان این دیدار صمیمانه از هیئت علمای یمن خواستند که سلام و دعای ایشان را به ملت مقاوم و فداکار یمن برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha