پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار انقلاب و نظام و روحانیت به عنوان مرزبانان دین و آموزه های اسلامی دو عنصر ارزشمند و کلیدی نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر ستاد نیروهای مسلح استان قم اظهارداشت: آنچه امروز باید در راس همه امور و فعالیت های نهادها، سازمان ها، افراد و چهره ها قرار بگیرد، معرفی انقلاب و حوادث رخ داده در طول تاریخ ایران برای نسل آینده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: تاریخ گذشتگان چراغ هدایت برای نسل آینده است و همه ما موظفیم به عنوان پاسداران انقلاب و مرزبانان دین اهتمام جدی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب، معظم له بارها بر روی ماندگاری انقلاب تاکید کردند.
حوزه برای ماندگاری انقلاب تلاش می کند

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: امروز حقیقتاً حوزه های علمیه ما باید برای ماندگاری، بقا و معرفی انقلاب دست به قلم و سخن شوند.
مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: اگر کسی روحانی است و در حوزه حضور داشته، نسبت به معرفی انقلاب و ماندگاری آن تلاشی نداشته باشد، گناه کرده است.
عضو خبرگان رهبری بیان  داشت: شرایط امروز دشمنان نظام اسلامی بسیار متفاوت تر از گذشته است، دشمنان از طریق شبکه های اجتماعی، اینترنت و ماهواره درون خانه های مان نفوذ کرده اند، لذا همه باید برای دفع این هجمه ها بسیج شویم.
وی خطاب به نامه اول و دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب به خوبی تشخیص دادند که در دو نامه پرمحتوا و سازنده خود جوانان آن مناطق را خطاب قرار دادند.
وظیفه حوزه ودانشگاه نسبت به تبیین نامه رهبری به جوانان غربی سنگین است

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: حوزه و دانشگاه نباید نسبت به محورهای مطرح شده نامه مقام معظم رهبری کم کاری کنند، بلکه باید دنبال روی این حرکت باشند و نشست ها و جلساتی با محوریت نامه های رهبر انقلاب برگزار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به هم پوشانی و تعامل سپاه پاسداران و روحانیت اشاره کرد و گفت: روحانیت و سپاه دو رکن و عنصر اصلی انقلاب اسلامی می باشند و همین مهم از ابتدای انقلاب خاری در چشم دشمنان بوده و ما باید نسبت به این تعامل و همکاری عنایت بیشتری داشته باشیم.
در ابتدای این دیدار معاون هماهنگ کننده لشکر17علی بن ابیطالب(ع) و دبیر ستاد دهه فجر نیروهای مسلح گزارشی از فعالیت های این ستاد  را ارائه کرد.
انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha