دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آسیب اجتماعی

حوزه/ مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور، روحانیت را امین مردم خواند و گفت: روحانیون در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دولت را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم فهیمه فرهمند، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، روحانیت را امین مردم خواند و گفت: علما و روحانیون با قدرت نفوذ معنوی خود می توانند از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و دولت را یاری نمایند.

وی با اشاره به این که هیچ قشری به اندازه روحانیت در تغذیه فکری و اندیشه ای مردم تاثیرگذار نیست، تصریح کرد:علما و مبلغان مسایلی چون تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی، توسعه فرهنگ حجاب و عفاف، فرهنگ ازدواج آسان، استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از افزایش طلاق را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور یادآور شد: روحانیون و مبلغان در برنامه های تبلیغی و منابر، توجه به مسایل حوزه زنان و دختران را در رأس فعالیت های خود قرار دهند.

فرهمند با اشاره به اینکه امروز باید نگاه غربی و متحجرانه از فرهنگ بانوان ایرانی برچیده شود، گفت:باید نگاه متوازن و متعادل مورد تاکید مقام معظم رهبری نسبت به نقش زن در جامعه اسلامی را با تلاش و تبلیغ، نهادینه نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha