دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام عباس اوتارخانی

حوزه/رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: همایش "نقش مساجد و روحانیت در پیدایش انقلاب اسلامی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسجد مهم‌ترین بستر پیدایش و روحانیت مهم‌ترین عنصر پیروزی انقلاب اسلامی است و باید بیش از پیش نقش و جایگاه آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی تصریح کرد: باید نقش و جایگاه امروز مساجد، روحانیون و ائمه جماعت را در جوامع اسلامی و بیداری کشورهای اسلامی مورد بررسی قرار دهیم و جایگاه آن‌ها را به خوبی در نظام اسلامی تعریف نماییم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: ائمه جماعات در مساجد باید محور همه کارها قرار بگیرند، چرا که روحانیت عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بوده و باید همچنان جایگاه ارزشمند آن‌ها حفظ و توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش "نقش مساجد و روحانیت در پیدایش انقلاب اسلامی" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی، اظهار کرد: نقش تاریخی مسجد و روحانیت از محورهای سخنرانان در این همایش خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی در پایان بیان کرد: همایش "نقش مساجد و روحانیت در انقلاب" روز شنبه 17 بهمن، ساعت 9 صبح، در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی(ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha