یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله ابوالحسن مهدوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی، گفت: دلیل تاکید مجدد مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در شعار امسال، این است که تاکنون رضایت ایشان در این زمینه حاصل نشده و اقدام و عمل جدی و متناسب در این خصوص صورت نگرفته است.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با توجه به شروع سال جدید و بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و نام گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: مسئولین باید سیاست های را به گونه ای تنظیم نمایند که اقتصاد کشور در برابر بیگانگان توانمند باشد.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد هجوم بیگانگان در عرصه اقتصادی هستیم، به طوری که گاهی قیمت نفت را کم و زیاد می کنند و گاهی هم پول های ما در خارج را به بهانه های مختلف تصاحب می کنند، این گونه اعمال نباید به سادگی باعث تورم و رکود اقتصادی شود و در زندگی مردم خللی وارد نماید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنی ساده یعنی مقاوم کردن اقتصاد و این مهم به سادگی قابل درک است، افزود: این که مقام معظم رهبری چندین سال است که اقتصاد را محور قرار می دهند بدان معنی نیست که اقتصاد از فرهنگ مهم تر است، بلکه یعنی اقتصاد در تمامی بخش های مختلف زندگی تاثیر گذار بوده، مشکلات اقتصادی به سادگی بر روی فعالیت های فرهنگی، نظامی و ... تاثیرگذار است.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: اگر مردم در مسایل اقتصادی دغدغه ای نداشته باشند، بهتر می توانند در مسائل فرهنگی تلاش و پیشرفت کنند و دشمن هم از نفوذ و تاثیر گذاری در کشور مایوس خواهد شد.

آیت الله مهدوی با تاکید بر ضرورت عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: دلیل تاکید مجدد مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در شعار امسال، این است که تاکنون رضایت ایشان  در این زمینه حاصل نشده و اقدام و عمل جدی و متناسب در این زمینه صورت نگرفته است.  313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha