جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
فرق ضاله

حوزه/ معاونت تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در راستای آموزش و آگاه‌سازی طلاب با فرق ضاله به‌ویژه جریان یمانی، دوره نقد یک‌روزه را با حضور اساتید برجسته برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش‌افزایی بررسی جریان یمانی در این مدرسه علمیه، گفت: دوره مذکور با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان  و با حضور همه طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.

وی، با بیان این‌که یکی از برنامه‌های اصلی معاونت تبلیغ مدرسه علمیه، آشنایی طلاب با جریان‌های فعال و نسبتاً فعال ضاله در استان است، اظهار داشت: مدرسه علمیه الغدیر اهواز در نظر دارد، طلاب خویش را با جریان‌ها و فرق ضاله‌ای که در سطح خوزستان فعال می‌باشند را آشنا و آنان را نسبت به شبهات و فعالیت‌هایشان آگاه سازد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر، جریان احمدالحسن یا همان یمانی را یکی از فرق ضاله‌ای دانست که مکتب شیعه را مورد هجوم قرار داده و قصد ایجاد خلل در پایه‌های اعتقادی مردم حاشیه‌ای خوزستان را دارد.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با اشاره به دعوت از اساتید خبره در زمینه پاسخ‌گویی به شبهات، گفت: اساتیدی را به این مدرسه علمیه دعوت نموده‌ایم تا ماهیت جریان یمانی و شیوه پاسخ‌گویی به شبهات را برای طلاب مطرح و آنان را در زمینه آگاه‌سازی مردم آموزش دهند تا همان‌طوری که دیگر فرق ضاله توان خود در خوزستان را از دست داده‌اند، این فرقه نیز به طور کامل ریشه‌کن شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha