یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 آیت الله نوری همدانی

حوزه/ هرچه وحدت بین مسلمانان بیشتر باشد قوی‌تر خواهند بود، دشمن برای اینکه بتواند ما را نابود کند وحدت بین مسلمانان را مورد هدف قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار با جمعی از مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور با بیان اینکه کار شما بسیار مقدس، تأثیرگذار و سازنده است، گفتند: زمانی جنگ ما با دشمنان جنگ گرم بود ولی امروز جنگ ما یک جنگ نرم است و مسلمانان باید بدانند که همواره در حال جنگ هستند و دشمنان همواره در حال توطئه علیه آنها هستند.

ایشان با اشاره به اینکه همان‌طور که جنگ گرم احتیاج به تجهیزات دارد جنگ نرم نیز نیازمند به تجهیزات است، بیان کردند: شما فعالان جنگ نرم هستید و در این جنگ باید بدانید که دشمن چه رکنی از ارکان اسلام را هدف قرار داده است.

معظم له با بیان اینکه اولین چیزی که در جنگ نرم مورد هدف دشمن قرار دارد ایمان و اعتقاد مردم است، افزودند: شما باید سواد بسیار بالایی داشته باشید و تحقیقات کاملی را انجام دهید تا بتوانید روز به روز ایمان و باورهای دینی مردم قوت و قدرت بیشتری ببخشید.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «شما حزن و اندوه به خود راه ندهید و سست نباشید و اگر ایمان کامل داشته باشید برتر هستید.»

ایشان علم‌آموزی را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: شما باید با سواد و عالم باشید تا بتوانید با علم و اطلاعات خود حربه‌های دشمن را نابود کنید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه علم بسیار مهم است و امروز دنیا از ما پاسخ می‌خواهد، عنوان کردند: باید میان خود از لحاظ علمی طبقه‌بندی کنید و کسانی را علم و اطلاعات بیشتری را دارند مورد تشویق قرار دهید.

ایشان با اشاره به اینکه سومین چیزی که دشمن مورد هدف قرار داده است نظام ولایی اسلامی در ایران است، گفتند: دشمان درصدد هستند به وسیله تبلیغات و با اسلام هراسی این سنگر را سست کنند.

معظم له با بیان اینکه چهارمین چیزی که دشمن مورد هدف قرار داده است وحدت و اتحاد است، ابراز داشتند: هرچه وحدت بین مسلمانان بیشتر باشد قوی‌تر خواهند بود، دشمن برای اینکه بتواند ما را نابود کند وحدت بین مسلمانان را مورد هدف قرار می‌دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی عنوان کردند: دشمنان سعی می‌کنند حکومت ایران را دوقطبی نشان دهند و ما باید نشان دهیم که یک اراده در ایران حاکم است و آن هم اراده رهبری است.

ایشان با بیان اینکه شما باید همواره در برابر دشمن قوی باشید و خود را قوی نشان دهید، ادامه دادند: قرآن بارها بر منفعل نبودن در برابر دشمنان تأکید کرده است و ما باید بدانیم که هرگز نمی‌توانیم با دشمنان سازگار کنیم چون کفر و ایمان نمی‌توانند با یکدیگر سازش کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید میان ما زنده باشد گفتند: شما باید سعی کنید که در مجالس و هیئت‌هایی که برگزار می‌کنید شعائر انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهید و کسی که حرف‌های شما را گوش می‌کند باید متوجه شود که مرکز شما مرکزی است که انقلاب را تقویت می‌کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز کار خود را یک جنگ مقدس بدانید، تأکید کردند: بصیرت یکی از تجهیزات شما است و هر قدر بصیرت بخشی شما بیشتر باشد مردم بیدارتر و هوشیارتر خواهند بود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha