شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر، نماز جمعه را متعلق به همه اقشار جامعه دانست و گفت: ستادهای نماز جمعه باید بستر و فضای همدلی و وحدت را هر هفته در شهر و دیار خود فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر،  حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، امروز در گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان بوشهر، با اشاره به اهمیت نماز جمعه، بر جذب همه گروه ها به این پایگاه اسلامی که در اقصی نقاط استان ولایتمدار بوشهر  به صورت هر هفته برگزار می شود تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه به فرموده مقام معظم رهبری استناد کرد و گفت: معظم له فرمودند «نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است» بنابراین باید تلاش بیشتری از جانب ستادهای نماز جمعه جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری شود.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری نماز جمعه را متعلق به همه اقشار جامعه دانست و افزود: ستادهای نماز جمعه باید بستر و فضای همدلی و وحدت را هر هفته در شهر و دیار خود فراهم کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر همچنین از تلاش های همه برادران و خواهران ایمانی که هر هفته در 24 نقطه استان مقدمات برگزاری نماز جمعه را انجام می دهند تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، ستاد اقامه نماز شهر بوشهر به عنوان ستاد برتر استانی  انتخاب شد و از طرف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  کشور هدایایی به رسم یادبود تقدیم اعضای این ستاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha