شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ نسخه دیجیتال کلیه آثار منتشر شده بوستان کتاب توسط سامانه تولید و انتشار کتاب الکترونیک پژوهان به صورت دیجیتال ارائه می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  همزمان با ایام مبارک میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام، قرارداد همکاری نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موسسه بوستان کتاب منعقد گردید. بر اساس این قرارداد، نسخه دیجیتال کلیه آثار منتشر شده بوستان کتاب توسط سامانه تولید و انتشار کتاب الکترونیک پژوهان به صورت دیجیتال ارائه می‌گردد.

پژوهان، سامانه تولید و انتشار کتاب الکترونیک است که توسط مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طراحی و پیاده‌سازی شده است و شامل فروشگاه کتاب، برنامه موبایل کتابخوان همراه و مبدل کتاب الکترونیک می‌باشد.

علاقه مندان و پژوهشگران می‌توانند جهت دسترسی به آثار فاخر انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و انتشارات بوستان کتاب به سایت پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است بوستان کتاب با داشتن بیش از 350 اثر برگزیده در جشنواره‌هاى مختلف از جمله 25 عنوان، کتاب برگزیده و تشویقى سال کشورى؛ 89 عنوان، کتاب برگزیده و تشویقى سال حوزه، 39 عنوان، کتاب برگزیده و تقدیرى سال دانشجویى، 23 عنوان، کنگره دین پژوهان، و... 29 نوبت به عنوان ناشر برگزیده معرفى شده است که این ویژگى در میان تمام ناشران کشور کسب این تعداد کتاب برگزیده و هم‏زمان ناشر سال کشورى، حوزه، دانشجویى و... منحصر به فرد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha