شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ در این طرح کتاب های مورد نیاز تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در اقساط ۱۲ تا ۱۴ ماهه با کسر مبلغ از شهریه به طلاب و روحانیون تحویل داده می‌شود.

محمد باقر انصاری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه بوستان کتاب یکی از زیرمجموعه دفتر تبلیغات اسلامی است، گفت: یکی از رسالت‌های بوستان کتاب مسائل تبلیغی و خدمت به طلاب و طلبه‌های علوم دینی است.

وی بیان کرد: بوستان کتاب بیش از 2هزار و 800 عنوان کتاب از ابتدای تاسیس منتشر کرده است و بسیاری از این کتاب‌ها از صرف و نحو و دروس خارج فقه و اصول از کتاب‌های درسی حوزه هستند.

رئیس موسسه بوستان کتاب با اشاره به اینکه یکی از طرح‌هایی که چند سالی است در بوستان کتاب اجرا  و به صورت جدی نیز پیگیری می‌شود فروش قسطی کتاب به طلبه‌ها است، گفت: طلاب علوم دینی به طور عمده متکی به شهریه هستند و با وجود گرانی کتاب توان تهیه کتاب‌های درسی برای آنان سخت است، از این رو در این انتشاراتی تصمیم گرفته شد کتاب‌های مورد نیاز طلاب را در اختیار آنان قرار داده و به صورت قسطی تا پایان سال تحصیلی هزینه آن دریافت شود.

وی ابراز داشت: در این طرح کتاب‌های مورد نیاز  تا سقف 500 هزار تومان در اقساط 12 تا 14 ماهه با کسر مبلغ از شهریه به طلاب و روحانیون تحویل داده می‌شود.

انصاری با بیان اینکه از ابتدای این طرح تا کنون حدود یک میلیارد تومان کتاب به طلاب تحویل داده شده است، گفت: هدف اصلی این طرح خدمت به طلاب و روحانیون و رسالت حوزه است و طلبه‌ها نیز از این طرح به خوبی استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha