شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هلهله فرشته ها

حوزه/ مراسم جشن سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) با حضور جمع زیادی از عاشقان اهل بیت(ع) در حسینیه شهدای شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هشتمین جشنواره بزرگ هلهله فرشته‌ها با برگزاری جشن ازدواج و تهیه جهیزیه 110 زوج جوان، شنبه شب همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) پیشوای اول شیعیان در قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی کارشناس مسائل خانواده در سخنانی در این جشن با بیان اینکه متاسفانه سن ازدواج در کشور شیعه ما رو به افزایش است، گفت: ما در حال حاضر 12 میلیون 540 هزار جوان در سن ازدواج یا از سن ازدواج گذشته داریم که مجردند یعنی به ازای 6.2 نفر از جمعیت 78 میلیونی ایران یک مجرد داریم.

وی با اشاره به اینکه اگر می گوییم یاعلی باید تا آخر پای بایستیم، گفت: ما کسی را که در مقابل امام علی(ع) ایستاد را لعنت می‌کنیم ولی وقتی به مرام ایشان عمل نمی‌کنیم و از ازدواج می‌ترسیم.

اهدای پرچم گنبد حرم امیرالمومنین به هیئت یا زهرا(س) توسط یکی از زوج‌های جوان، اجرای سید جواد هاشمی و مداحی حاج محمدرضا طاهری، سید مهدی میرداماد و حاج حسین طاهری از دیگر بخش‌های این جشن بود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha