یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی عدالتی مجد، دبیر انجمن ادبی دعبل خزاعی

حوزه/ مسئول انجمن شعر طلاب خراسان اعلام كرد: چهارمين بزم شعرتلگرامی با عنوان «حظ حضور» به مناسبت عیدسعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

حجت الاسلام علی عدالتی مجد، دبیر انجمن ادبی دعبل خزاعی و مسئول انجمن شعر طلاب خراسان در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» اعلام کرد: با توجه به استقبال شاعران سراسر کشور از برگزاری سه بزم شعر تلگرامی گذشته که به مناسبت های عیدفطر، دهه کرامت، شهدای منا و عید قربان توسط انجمن ادبی دعبل خزاعی انجام شد، چهارمین بزم شعرتلگرامی "حظ حضور" به مناسبت عیدسعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

اين طلبه شاعر خراساني افزود: در این طرح ابتکاری، شاعران سروده های جدید خود را پیرامون موضوعات روز و مناسبت های مذهبی و انقلابی برای انحمن ادبی دعبل خزاعی ارسال می کنند و انجمن پس از بررسی و جمع آوری از طریق رسانه ها در اختیار عموم مردم قرار می دهد تا محافل ادبی و مذهبی و مردمی بتوانند از آخرین سروده های شاعران استفاده کنند.

حجت الاسلام عدالتی مجد اضافه كرد: این طرح پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال مبنی بر حضور شاعران در مناسبت های انقلابی روز، توسط انجمن ادبی دعبل خزاعی و دبیرخانه "شب شاعر خراسانی" طراحی و اجرا گردید که با استقبال شاعران واساتید شعر و ادب و هنر مواجه شده است.

وی از همه شاعران خواست اشعار جدید خود پیرامون دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم را برای انجمن ادبی دعبل خزاعی تا تاریخ 27/6/95 به آدرس پست الکترونیک aliedalati.39@gmail.com ارسال كنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha