پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، کنترل تفریحگاه‌ها را یکی از عوامل مؤثر در کاهش معضلات اجتماعی خواند و افزود: باید بتوان تفریحگاه‌های شهری و برون‌شهری را به‌صورت ویژه مدیریت نمود، تا شاهد بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی-فرهنگی نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌جمعه دزفول، در نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر خوزستان، با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهارداشت: امر به‌ معروف و نهی از منکر فریضه‌ای بسیار گسترده و فراگیر است که باید استمرار داشته باشد، تا منکر مجدداً فرصت ظهور نیابد و اگر نظارت حتی ذره‌ای کم شود، پیگیری این فریضه سخت می‌گردد.

وی در خصوص کنترل فضای تفریحگاه‌ها، به نیروی انتظامی، بسیج و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط یادآوری کرد: نظارت باید بیشتر و دقیقتر باشد و همواره به‌صورت مرتب در اماکن تفریحی مأمورانی برای برقراری نظم و امنیت مردم و جلوگیری از برخی مزاحمت‌ها، حضور فعال داشته باشند.

امام‌جمعه دزفول، خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت مردم شد و تصریح کرد: باید نیروی انتظامی با جدیت و قاطعیت و در چارچوب قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد کند؛ چرا که اشاعه و بیان منکر، منکر بزرگ‌تری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، کنترل تفریحگاه‌ها را یکی از عوامل مؤثر در کاهش معضلات اجتماعی خواند و افزود: باید بتوان تفریحگاه‌های شهری و برون‌شهری را به‌صورت ویژه مدیریت نمود، تا شاهد بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی-فرهنگی نباشیم.

وی در پایان با تبریک به مدال‌آوران ورزشکار دزفولی، اظهارداشت: تجلیل از ورزشکاران موفق، کار فرهنگی زیبایی بوده و باید با انجام این حرکت زیبا، اذهان مردم به سمت مسائل ارزشی سوق داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha