شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سه جوان بحرینی محکوم به اعدام

حوزه/ نیروهای امنیتی آل خلیفه بنا دارند امروز حکم اعدام سه جوان انقلابی را به اتهام دست داشتن در انفجار منطقه سنابس اجرا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خبرهای رسیده از بحرین حاکی از آن است که نیروهای امنیتی آل خلیفه بنا دارند امروز حکم اعدام سه جوان انقلابی را به اتهام دست داشتن در انفجار منطقه سنابس اجرا کنند؛ انفجاری که منجر به کشته شدن یک افسار اماراتی و دو نفر از مزدوران آل خلیفه شد.

شاهدان عینی بحرینی می گویند نیروهای نظامی و امنیتی برای سرکوب اعتراضات مردمی احتمالی در اعتراض به اجرای حکم اعدام سه جوان انقلابی به صورت گسترده در سنابس منتشر شده اند و از سوی دیگر نیروهای انقلابی نیز در مورد پیامدهای ناگوار اعدام این سه جوان به آل خلیفه هشدار داده و گفته اند مردم و نیروهای انقلابی به سادگی از کنار این جنایت عبور نمی کنند و ارتکاب آن می تواند به نظام آل خلیفه پایان بدهد.

اما شبکه های اجتماعی وابسته به آل خلیفه نیز اعلام کرده اند که آل خلیفه بنا دارد حکم اعدام این سه جوان را اجرا کند و و فعالان سیاسی هم گفته اند نیروهای امنیتی با خانواده های محکومین به اعدام تماس گرفته اند و به آنها گفته اند که قصد دارند این حکم را اجرا کنند و برخی نیز احتمال می دهند تا کنون این حکم اجرا شده باشد.

لازم به ذکر است نیروهای آل خلیفه برای اتهام های وارد شده به این جوانان انقلابی هیچ مدرکی در دست ندارند و تنها مستند آنها اعترافاتی است که تحت شکنجه های طولانی مدت جسمی و روحی از این جوانان گرفته شده است و آنها در دادگاه خود نیز به این واقعیت تاکید کردند و گفتند اعترافاتی که از آنها گرفته شده تحت فشار شکنجه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha