شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سرور

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی عنوان کرد: طلبه انقلابی، آزاداندیش است و در خط مقدم جنگ دائمی با خطوط منحرف نفاق و نفوذ قرار دارد و مبارزه اش با تحریف و التقاط پایانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام سیدرضا سرور، در همایش بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم هاشمی نژاد در محل  بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، با اشاره به فعالیت های مجاهدانه و خستگی ناپذیر شهید هاشمی نژاد در راه تحقق انقلاب و اهداف آن، عنوان کرد: او الگوی روحانیون انقلابی و نمادی برای آزاداندیشی و مقابله با خط نفاق و نفوذ است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت معرفی الگوهای انقلابی به طلاب جوان، گفت: طلبه انقلابی، آزاداندیش است و در خط مقدم جنگ دائمی با خطوط منحرف نفاق و نفوذ قرار دارد و مبارزه اش با تحریف و التقاط پایانی ندارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و دغدغه مندی ایشان در مورد مسئله نفوذ دشمن به لایه های تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، ابراز کرد: دشمن از سال ها پیش با ناامید شدن از مقابله رودررو با انقلاب، پروژه نفوذ را شروع کرده است و امروز تلاش دارد تا در سطوح بالای مملکتی وارد شود.

حجت الاسلام سرور با تأکید بر این که مسئله نفوذ به مراتب از نفاق خطرناک تر است، گفت: فعالیت نفوذی ها، پنهان و در لایه های زیرین جامعه است و نتایج آن سال ها بعد نمایان می شود.

وی با اشاره به ترفندهای متنوع دشمن در جنگ فرهنگی و رسانه ای علیه انقلاب و ارزش های اسلامی، ابراز کرد: امروز افرادی در دام نفاق جدید گرفتار شده اند و در انقلاب اسلامی به دنبال اهداف نامشروع شخصی هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی تأکید کرد: با توجه به خط انقلاب و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در مورد بصیرت و دشمن شناسی، تبعیت از ولایت فقیه و هم پیاله شدن با دشمن قابل جمع نیستند.

حجت الاسلام سرور افزود: استکبار جهانی با نگاه ابزاری خود به انسان ها، تلاش دارد توجه به کمال معنوی را کمرنگ کرده و مادیات و اصالت منفعت را رواج دهد.

وی با اشاره به تلاش برخی از خودباختگان داخلی برای تنزیه چهره آمریکا و استکبار جهانی، به برخی از جنایت های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا پایتخت صهیونیسم جهانی است که با کشتن میلیون ها انسان بی گناه، کاخ سیاه شیطانی خود را بر جمجمه آن ها بنا نهاده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی تصریح کرد: برخی هرگز انقلابی نبوده اند و تنها مصلحت ایجاب کرده است که چند روزی در کنار انقلابیون قرار بگیرند و بر این اساس تلاش دارند خط سازش و تعامل با غرب را جایگزین استکبارستیزی کنند.

حجت الاسلام سرور با اشاره به نفوذ گسترده قوانین الحادی غربی در سبک زندگی مسلمانان، بیان کرد: طلاب وظیفه انقلابی خود را در برابر تهاجمات مختلف دشمن بشناسند و در آن جهت حرکت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب برخوردار است و باید تلاش کنیم با بهره گیری از فرمایشات ایشان از فرصت استثنایی انقلاب و حکومت اسلامی بهترین استفاده را در جهت اهداف عالیه اسلامی ببریم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha