شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر

حوزه/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب «یار مطهر» در راستای گسترش فرهنگ دینی و کتاب‌خوانی مردم با بیش از ۵ هزار جلد کتاب در اهواز راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ کتاب «یار مطهر» در کلان‌شهر اهواز، اظهارداشت: هدف از برپایی این نمایشگاه، گسترش فرهنگ دینی و کتاب‌خوانی بوده و در آن بیش از ۵ هزار جلد کتاب با موضوع‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یار مطهر با تخفیف‌های ویژه در راستای افزایش ساعات مطالعه مردم اهواز برگزار شده، گفت: در این نمایشگاه بزرگ ۴۰ درصد تخفیف ویژه و ۱۰ درصد تخفیف بن کارت کتاب به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، به موضوعات این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اخلاق، شعر، دین، تاریخ، هنر، سیاست، درسی، قرآن، روان‌شناسی، رمان، ادبیات و همچنین تألیفات شهید مطهری از عمده موضوعاتی است که در نمایشگاه یار مطهر به آنها پرداخته‌شده است.

حجت الاسلام سپهر، با اشاره به تاریخ و ساعات کار این نمایشگاه، بیان داشت: نمایشگاه کتاب یار مطهر از تاریخ ۱۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری، از  ۹ لغایت ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان اهوازی است.

وی در پایان، با دعوت مردم برای حضور در این نمایشگاه، اظهارداشت: از همه علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده و از اصحاب رسانه نیز خواستاریم تا پوشش رسانه‌ای مطلوبی را برای استقبال هرچه بیشتر هم استانی‌های عزیز از نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر، داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha