یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: انقلاب اسلامی، جهان دو قطبی را به جهان سه قطبی تبدیل کرد و سپس با سقوط شوروی، تقابل دوگانه «اسلام و استکبار» بعنوان پدیده جدید و برجسته شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، صبح امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح بیجار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: هفته دفاع مقدس؛ یادآور رشادت، شجاعت مردان سترگ و بزرگی هست که با بذل جان خود به امر امام و پیر و مراد خود از کیان دین، ناموس و وطن دفاع کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: بقاء و حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران از خون های پاک شهیدان و ایستادگی و مقاومت در راه شهداست. انقلاب اسلامی، در هیچ معرکه ای حتی با آمریکا و صدام گلوله اول را شلیک نکرده و در همه موارد پس از حمله دشمن، از خود دفاع کرده و البته ضربت متقابل را محکم فرود آورده است.

این استاد حوزوی با اشاره به قدرت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در جهان، افزود: انقلاب اسلامی، جهان دو قطبی را به جهان سه قطبی تبدیل کرد و سپس با سقوط شوروی، تقابل دوگانه «اسلام و استکبار» بعنوان پدیده جدید و برجسته شکل گرفت.

وی تصریح کرد: ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و تسلیم ناپذیری. حضور مقتدر ایران در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزان مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی، تزریق روحیه مقاومت در قلب جوانان عراق،سوریه و یمن همه و همه مرهون راه شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام حکیمی فر اظهار داشت: همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به نقش جوانان کاملا مشهود است باید با برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی مناسب فرهنگ غنی و ماندگار ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان و حتی نسل‌های آینده انتقال داد و این میراث عظیم و ماندگار را به عنوان ویترینی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همگان شناساند.

امام جمعه شهر توپ آغاج در پایان سخنان خود گفت: ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای  عزیز، برای عزت، سربلندی ایران اسلامی بیش از پیش باید  همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز ثابت قدم باشند، چرا که برای ماندن در مسیر شهداء؛ عمل به سیره شهداءمی خواهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha