یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان به یاد داشته باشند که این کشور، کشور اهل بیت(ع) است و لذا هر که در این کشور به مردم خدمت کند، به اهل بیت(ع) و اسلام خدمت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان، اولین روز کاری خود را با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان آغاز کرد.

سردار امیری در این دیدار با اشاره به سخنان روز گذشته امام جمعه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان و ایجاد نیروی شرطه الخمیس توسط امام علی(ع)، اظهار داشت: سردار اشتری در سخنان صبح امروز خود که به صورت ویدئوکنفرانس با فرماندهان سراسر کشور برگزار شد با یادآوری جملات حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بر انجام کار در زمینه شرطه الخمیس تاکید کردند.

وی با بیان اینکه این مطلب انگیزه بسیار بالایی را در بین نیروهای انتظامی ایجاد کرده، خاطرنشان کرد: بر این اساس، روز اول کاری خود، قراری با امیرالمؤمنین(ع) بنا نهادیم تا ایشان بهشت ما را تامین کنند و ما نیز امنیت مردم را تامین کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه تا سر حد جان برای خدمت گذاری به مردم و ایجاد امنیت پایدار و ارتقاء ضریب احساس امنیت در جامعه تلاش خواهیم کرد، ابراز داشت: شهدای عزیز را شاهد بر اعمال خود می‌دانیم و لذا تلاش خواهیم کرد تا از امانتی که شهدا با خون خود در اختیار ما قرار داده‌اند، مراقبت کنیم و با تمام توان راهشان را ادامه خواهیم داد.


مسئولیت در حکومت اسلامی فرصتی برای رشد معنوی افراد است

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با اشاره به بحث وجود نیروهای انتظامی در دوران امام علی(ع) یا همان شرطه الخمیس، اظهار داشت: ایجاد نظم عمومی در وجامعه یک موضع بسیار مهم از قدیم بوده و هست و امروز نیز به برکت زحماتی که نیروهای انتظامی و مسلح ما متحمل می‌شوند، شاهد برقراری امنیت خوبی در کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، خاطرنشان کرد: مسئولان به یاد داشته باشند که این کشور، کشور اهل بیت است و خدمت در این کشور به معنای خدمت به اهل بیت است و لذا هر که در این کشور به مردم خدمت کند، به اهل بیت و اسلام خدمت کرده است.

امام جمعه همدان با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) در خصوص اهمیت خدمت به مردم، عنوان کرد: افرادی که به جهت خدمت به مردم حتی در دستگاه طاغوت حضور دارند، قیامت به نور آنها روشن خواهد شد، حال اگر این افراد در حکومت اسلامی که تحت ولایت ولی فقیه اداره می‌شود و در آن به مردم خدمت رسانی کنند، چه اثرات فراوانی را به دنبال خواهد بود.

وی افزود: مسئولیت در حکومت اسلامی، نه تنها فرصتی برای خدمت است، بلکه مجالی برای ابدیت و رشد معنوی افراد هم هست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خدمت به مردم را در راس همه مستحبات عنوان کرد و گفت: امروز باید قدردان این توفیق الهی باشیم که در این حکومت نفس می‌کشیم و در راستای خدمت به مردم باید تمام توان خود را به کار گیریم.

وی در پایان با تقدیر از خدمات سردار کامرانی صالح، اظهار داشت: امیدوار هستیم با اقدامات لازم، حرکت مثبت گذشته با سرعت و جهشی بیشتر در آینده ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha