شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مولانا سید صفی حیدر زیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هند در پیامی هتک حرمت به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد و گفت: مخالفت با قرآن کریم، نتیجه انسان ستیزی استعمار جهانی و توطئه های ضد اسلامی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هند در پیامی هتک حرمت به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد و گفت: مخالفت با قرآن کریم، نتیجه انسان ستیزی استعمار جهانی و توطئه های ضد اسلامی است.

در روزهای اخیر شخصی به نام مسیم رضوی خواستار حذف آیات جهاد از قرآن کریم شده بود و ادعا کرده بود این ایات موجب افزایش خشونت هستند.

متن پیام دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قرآن کریم ضابطه کامل زندگی بشر است. هر آیه از آن حتی سخنان آن از جانب خدا بر مسلمانان حجت است و این واقعیت که هنوز به تحدی قرآن پاسخ داده نشده است همراه با استدلال های عقلی، روایی و اجماع، دلیل کاملی بر  ادعای ماست.

تقاضای حذف آیات از قرآن نشانگر عدم آگاهی از قرآن است و قرآن از فهم آنان بالا تر است، و چنین اعمالی فاقد اصول اساسی اسلام است.

از زمان صدر اسلام تاکنون، امت اسلامی به عدم تحریف قرآن اعتقاد داشته است تا آنجا که روایات عدم تحریف در کتابهای فریقین مربوط موجود است. ما روایات مخالف را صحیح نمی دانیم و اینگونه روایات مندرج در کتابهای اهل سنت را نیز قبول نداریم. دلیل حذف آیات از قرآن کریم، داستان جمع آوری قرآن در دوره خلفا است.

ما تقاضای ضد قرآنی را شدیداً محکوم می کنیم زیرا این کار نتیجه توطئه های ضد بشری و ضد اسلامی استعمار جهانی است.

سید صفی حیدر زیدی
دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha