دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محرم

حوزه/ دبیر دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع)، گفت: خواهران طلبه، محرم و صفررا همچون گذشته ناب ترین فرصت برای تبلیغ می دانند و از لحظه لحظه این روزها برای تبلیغ استفاده خواهند کرد.

خانم کاوندی، دبیر دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: با توجه به اینکه کرونا محرم ویژه ای را در کشور رقم زده است، خواهران طلبه، محرم و صفررا همچون گذشته ناب ترین فرصت برای تبلیغ می دانند و از لحظه لحظه این روزها برای تبلیغ استفاده خواهند کرد.

وی افزود: با تغییر در شکل ظاهری این عزداری ها و با رعایت دستورات بهداشتی برای جلوگیری از بیماری، طلاب همچون گذشته، پرچم دار آزادی خواهی پیام عاشورا خواهند بود.

کاوندی، با بیان اینکه روحانیان و طلاب در صف مقدم ترویج فرهنگ معارف الهی در جامعه، بین مردم و جوانان هستند، بیان کرد: نباید اجازه دهیم شرایط کرونایی، وظایف دینی و انقلابی‌مان را که در راستای اهداف عالیه اسلام است، کم رنگ و یا از بین ببرد؛ لذا باید مجالس عزای حسینی همچنان شور و شعور حسینی آن برپا باشد.

دبیر دانش آموختگان اضافه کرد: امسال، علاوه بر حضور طلاب در بین مردم، همچون گذشته بانی مجالس مردم در مصلای نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم بود.

وی در پایان بیان کرد: علاوه براهتمام به طرح موسوم به "هر خانه یک حسینیه" بعنوان یکی از برنامه‌ها به حضور فعال مبلغان در گروه های تبلیغ مجازی و شبکه های اجتماعی در قالب های مختلف اشاره کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha