شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی اکبر صمدی

حوزه/ مدیر پژوهش و تولید محتوای انتشارات کتاب جمکران گفت: ارسال کتب انتشارات جمکران به نقاط محروم کشور همچنان در دستور کار است که امیدواریم با همیاری خیرین در طرح «نذر کتاب» این مسئله با وسعت بیشتری پیگیری شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر صمدی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، مستقر در مسجد مقدس جمکران پیرامون ویژه برنامه های انتشارات کتاب جمکران برای گرامیداشت شب و روز نهم ربیع الاول  سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: فراخوان داستان‌های کوتاه با عنوان «عهد» در موضوعات مهدویت و انتظار و همچنین دلنوشته‌های عاشقانه از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: انتشارات کتاب جمکران در شب و روز نهم ربیع‌الاول با استفاده از فروشگاه‌های خود، مراکز پخش در سراسر کشور و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی این انتشارات، تخفیف سی درصدی برای کتاب‌ها در نظر گرفته که علاقه مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام صمدی با ابراز خرسندی از توسعه و راه یابی آثار انتشارات کتاب جمکران به کشورهای دیگر و ترجمه برخی از این آثار یادآور شد: ارسال کتب انتشارات جمکران به نقاط محروم کشور همچنان در دستور کار است که امیدواریم با همیاری خیرین در طرح «نذر کتاب» این مسئله با وسعت بیشتری پیگیری شود.

وی درباره اهمیت تولید کتب صوتی در زمینه فرهنگ مهدویت و انتظار تصریح کرد: کارهای انجام نشده فراوانی در معرفی فرهنگ مهدویت و انتظار بویژه به کودکان و نوجوانان باقی مانده است، البته انتشارات کتاب جمکران با تدوین درسنامه‌هایی در این موضوع تلاش می‌کند تا فرهنگ مهدویت و انتظار را از طریق نخبگان علمی در بین همه اقشار جامعه و بویژه کودکان و نوجوانان ترویج کند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha