شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان از آمادگی طلاب و روحانیون استان لرستان برای کمک به دولت انقلابی سیزدهم خبر داد و خواستار تقویت زیرساخت های حوزه استان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، در نشست هم اندیشی فضلا و روحانیون لرستانی با نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار که در دفتر امام جمعه خرم آباد، برگزار شد، گفت: طلاب و روحانیون حافظان صیانت از اندیشه ها و آموزه های دینی و انقلابی در جامعه هستند و در این راستا با تمام توان رسالت خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون با اشاعه فرهنگ دینی و تبلیغ مستمر آموزه های اسلامی و شیعی را برای تحقق ایجاد و اشاعه تمدن سازی اسلامی در جهان انجام می دهند، افزود: طلاب و روحانیون با مطالعه، تسلط بر علم روز و اخلاق، پاسخگوی سؤالات و شبهات اقشار گوناگون جامعه خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون لرستانی در روزهای شیوع ویروس کرونا در خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی در صحنه بودند، خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون استان، از همان روزهای شروع ویروس کرونا تاکنون، در ارائه مشاوره، کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان، تجهیز اموات کرونایی و همچنین ضدعفونی و گندزدایی اماکن استان در صحنه بوده و در این راستا به مردم خدمت رسانی چشمگیری انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه حوزه علمیه استان لرستان در خدمت رسانی به دولت سیزدهم و انقلابی آمادگی خود را اعلام می دارند، گفت: طلاب و روحانیون لرستان نیز همگام با سایر نیروهای جهادی برای حفظ اعتلای روز افزون نظام در همه عرصه ها در خدمت رسانی به میدان آمده و خواهند آمد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس علمیه و اجرای برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی، خواستار تقویت زیر ساخت های حوزه علمیه استان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha