جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز با صدور بیانیه‌ای از مردم این استان برای حضور در تجمع حماسه تاریخی ۹ دی ماه دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه‌ای از مردم این استان برای حضور در تجمع حماسه تاریخی ۹ دی ماه دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه آمده است:

یوم‌الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مصداق عینی تجلی دست قدرت الهی، قله فراموش‌نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حماسه ماندگاری که با خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی، قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت‌فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها اثبات شد و در نتیجه حفظ و گرامی‌داشت این حرکت عظیم در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی وظیفه‌ای همگانی و فرصتی برای روشنگری و بصیرت‌افزایی است، لذا در مقطع حساس کنونی و در ایام سوگواری صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، تمامی اقشار متدین و شریف سرزمین مجاهدت‌های خاموش، کردستان همیشه سرافراز را به شرکت پرشور در تجمّع باشکوه ساعت ۹ فرد روز پنج‌شنبه در شهرستان سنندج، سالن ورزشی آزادی، خیابان امام خمینی (ره) و بصورت همزمان در تمام شهرها و بخش‌ها و حتی روستاهای بزرگ استان دعوت می‌نماید.

در روز نهم دی ماه سال ۸۸ مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده توسط دشمنان نظام اسلامی پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان‌ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند، نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نام‌گذاری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha