دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ همایش پرچمداران بصیرت با حضور ائمه جمعه استان کردستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کردستان برای حفظ و اقتدار نظام بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم کرده است با این وجود به عینه می‌بینیم کسانی که حتی یک سیلی به خاطر انقلاب نخورده اند خود را به نوعی دلسوز مردم این خطه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش پرچمداران بصیرت ویژه ائمه جمعه استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: انسان مؤمن و مسلمان باید با داشتن بصیرت همواره نگاهش به سمت آینده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید نسبت به اولویت شناسایی موضوعات و مسائل موجود در جامعه بسیار دقیق باشیم و در این باره اولویت بندی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حوادث انتخابات ۸۸ در کشور، اظهار کرد: در سال ۸۸ سو مدیریت برخی در بحث انتخابات باعث شیطنت‌های دشمنان گردید، دشمنانی که به دنبال بسترهای آغاز فتنه‌هایی در کشور بودند ولی خوشبختانه این دسیسه‌ها با بصیرت ملت ایران خنثی شد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: امروز هم بعضاً دیده می‌شود که برخی از افراد با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تحکم خواسته‌ها و عقاید خود بر جامعه هستند، بنابراین واجب است که در این باره با بینش رفتار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کردستان با ایام پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، گفت: خوشبختانه خدماتی بسیار در دوران انقلاب در استان کردستان انجام شده است ولی با این وجود همواره برخی‌ها به دنبال سیاه نمایی درباره مشکلات این خطه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تحجر و تروریسم در منطقه به ویژه داعش، عنوان کرد: نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه به واپسگرایی و داعش در منطقه بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید در این باره بیشتر گفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: کردستان برای حفظ و اقتدار نظام بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم کرده است با این وجود به عینه می‌بینیم کسانی که حتی یک سیلی به خاطر انقلاب نخورده‌اند خود را به نوعی دلسوز مردم این خطه می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که حواشی مردم را به بیراهه ببرد، باید همواره رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب العین همه ما باشد تا ان شاءالله شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر و بهتر این انقلاب و نظام باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha