شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
سرباز طلبه

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: مدارک تمامی شهدای روحانی استان جمع آوری شده و وصیت نامه و دیگر خاطرات آنها نیز آماده نشر است.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: در سال جاری در زمینه امریه اعزامی به سازمان‌ها، ۱۷۵ نفر اعزام شدند.

وی درخصوص معیشت طلاب حوزه‌های علمیه، ادامه داد: نزدیک به ۴۵۰ بسته معیشی از ابتدای سال جاری در بین طلاب محروم توزیع شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به توزیع جهیزیه شامل ۱۲ قلم اساسی، گفت: در زمینه وام نیز از خیرین بدون درصد مبالغی دریافت و در اختیار طلاب نیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام هاشمی به حمایت‌های معیشتی و درمانی از طلاب و دانش آموختگان اشاره و ادامه داد: مدارک تمامی شهدای روحانی آذربایجانی شرقی جمع آوری شده است، وصیت نامه و دیگر خاطرات آنها نیز جمع آوری و آماده نشر است.

وی با اشاره به سرکشی و ارزیابی مدارس علمیه آذربایجان شرقی، افزود: از هر مدرسه یک بار بازدید صورت گرفته و ارزیابی‌های لازم انجام شده است و مسائل آنها رسیدگی شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی بیان کرد: واکسیناسیون عمومی در بین طلاب، اساتید و خانواده‌های آنها انجام شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha