یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام جمعه میناب

حوزه / امام جمعه میناب گفت: تمام ادارت عملکرد خود در شهرستان میناب را تشریح کنند.

حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از میناب، اظهار کرد: در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه شده است اما دشمن در تلاش است تا این اقدامات را ناچیز جلوه دهد.

وی با ذکر این نکته که دهه فجر فرصت مناسبی برای احترام به شهدا است، عنوان کرد: باید دستاوردهای انقلاب را به خوبی برای مردم تشریح کنیم تا دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانند به هدف خود که ایجاد نارضایتی در میان مردم است، برسند.

امام جمعه میناب ابراز کرد: ایران به واسطه انقلاب اسلامی به عزت و استقلال دست پیدا کرد، اما برخی در تلاش هستند که این دستاوردهای بزرگ را کم اهمیت جلوه دهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی باید در این روزها مورد تاکید باشد و فرصت مناسبی است تا تجدید میثاق با آزمان‌های امام راحل انجام شود.

وی با بیان این که همه باید برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دستاوردها و خدمات همه نهادهای حاکمیتی در شهرستان میناب باید تشریح شود.

امام جمعه میناب، توجه به روستاها و مستضعفین را یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امیدوارم که تمام نهادهای فرهنگی، دینی، سیاسی، نظامی و … در اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر پای کار باشند تا برنامه‌های با شکوهی در شهرستان میناب برگزار شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha