چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ معرفی و تقدیر از برگزیدگان مسابقات دهه فجر فرزندان طلاب شهرک پردیسان

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین(ع) قم از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی "شکوه نور" به مناسبت ایام الله دهه فجر در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حامد حاج حسینی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجرگفت: مسجد امیرالمومنین (ع) از مساجد قدیمی قم است و برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای نمازگزاران و مردم محل داشته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (ع) همچنین ادامه داد: کانون فرهنگی ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین با فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری علمی توانسته جذب خوبی در منطقه داشته باشد.

حاج حسینی در ادامه با اشاره به برخی برنامه‌های این کانون به مناسبت دهه فجر گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی شکوه نور از جمله این برنامه هاست، ضمن آن که برگزاری مسابقات کتابخوانی، شعر، نقاشی، عکاسی و داستان کوتاه از محورهای بخش فرهنگی می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به بخش ورزشی مسابقات ادامه داد: مسابقات ورزشی شامل دارت، پینگ پونگ، تیراندازی، فوتبال دستی و غیره می‌شود، ضمن آن که علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر مسابقات به کانال @shokoh_noor مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha